پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 23 مهر 1396

بازديد رييس سازمان حج و زيارت از هتل درحال ساخت امام علي در نجف اشرف

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت از نجف اشرف، آقاي حميد محمدي، رييس سازمان حج و زيارت كه شب گذشته (22 مهرماه) در صدر هيأتي وارد نجف اشرف شد ، روز شنبه در نخستين برنامه كاري خود از هتل امام علي (ع) در اين شهر بازديد كرد.

براساس اين گزارش، اين هتل هم اينك در حال ساخت و تكميل شدن است و طبق وعده مدير پروژه، ساخت آن تا 2 ماه ديگر پايان خواهد يافت.

آقاي محمدي دربازديد از بخش هاي مختلف اين هتل از روند ساخت و امكانات آن مطلع شد و با مدير پروژه ، عوامل اجرايي و مهندسان و ناظران اين هتل گفتگوكرد.

وي با اشاره به گزارش مدير پروژه و دليل تاخير در ساخت اين هتل، گفت: تلاش خواهيم كرد در مذاكره با بانك ملي بخشي از مشكلات مالي پروژه را برطرف كنيم تا ساخت آن با سرعت بيشتري پيش برود.

مرتضي ديواني، مهندس معمار اين هتل ، در حاشيه بازديد رييس سازمان حج وزيارت، گفت: هتل امام علي هم اينك در 9 طبقه در حال ساخت است و پس از راه اندازي ظرفيت 700 زائر را دارد و مي توان حدود 20 كاروان را در اين هتل اقامت داد.

وي افزود: در اين هتل حدود 200 اتاق براي اسكان زائران ايراني در نظر گرفته شده و از مرغوب ترين و بهترين تاسيسات براي ساخت آن استفاده شده است تا زائران در مدت حضورشان در نجف اشراف با آراميش خاطر بتوانند به زيارت و عبادت بپردازند.

آقاي ديواني اظهار داشت: تمامي تجهيزات به كار رفته در اين هتل به صورت هوشمند عمل مي كنند و اين هتل را مي توان يكي از بهترين اقامتگاه ها در شهر نجف اشرف دانست كه داراي ظرفيت بسيار بالايي است.

وي ادامه داد: اين هتل داراي نمازخانه، سالن كنفرانس، رستوران هاي متعدد و سالن هاي چند منظوره است كه مي توان براي برنامه هاي مختلف فرهنگي و اجرايي از آن ها استفاده كرد.

گفتني است، هتل امام علي(ع)، كه هم اينك با مشاركت شركت عمران گستر مهر و ماه با اشراف سازمان حج وزيارت در حال ساخت است از نزديك ترين اقامتگاه هاي زائران ايراني در نجف اشرف به حرم اميرمومنان امام علي(ع) خواهد بود.

روتیتر